Saturday, May 15, 2010

අත්දැකීම

 ලියන්නෙ මොනවද කියල කල්පනා කර කර ඉන්න අතරෙ හිතුන මගේ පළවෙනි job කට්ට ගැන ලිව්වොත් හොදයි කියල.

දෙවැනි සැරේ A/L කරල ගෙදරට වෙලා නිකම්ම ඉන්න කොට අයියා තමයි කිව්වේ ලංකා බැංකුවට මාස 6 කට school leavers ල ගන්නව කියල. ගතමනාවකුත් ලැබෙන නිසා මාත් එක පයින්ම කැමති උනා. කොහොමින් කොහොම හරි සති 2 කට විතර පස්සෙ රස්සාවට එන්න කියල ලියුම ආවා.

ඔන්න ඉතින් මමත් හාපුරා කියල අලුත් කලිසම් ෂර්ට් ඇදල අම්ම දුන්න බත් එකත් උස්සගෙන දකුණු පය පෙරට තියා පිටත් වුනා.
මම වැඩ කරේ ලංකා බැංකු පළාත් කාර්යාලෙ. ඒක තියෙන්නෙ ගාල්ල කොටුවෙ. ඒකෙ මුදල් ගනුදෙනු වෙන්නෙ නැති නිසා branch එකක් තරම් busy නෑ. මාව දැම්මෙ recovery section ඒකට. ඒකෙන් කරන්නෙ ණය ගෙවන්නෙ නැති මිනිස්සුන්ගෙන් අදාල හිග මුදල් අය කර ගන්න එක.(පොළියත් සමග)

රස්සාවට ගියපු මුල් දවස් වල මාර කට්ටක් තමයි කෑවෙ. මම ඉතින් ඒ දවස් වල ටිකක් shy ළමයා නෙ. ඉතින් මගේ වැඩ ටික කරල ඉවරවුනාට පස්සෙ ඔහෙ පැත්තකට වෙලා ඉන්නවා. ඒ මදිවට අනිත් school leavers ල ඔක්කොම girls ල. ඉතින් කරන්න වැඩකුත් නැති නිසා මම 11 ට 11.30 ට විතර දවල්ට කනවා. ඒක නිසා මට card ඒකකුත් වැදුනා පොඩි සාදු කියලා.....

මම කිව්වනෙ මම වැඩ කලේ අය කරගැනීමේ අංශයෙ කියල. මෙතනින් තමයි ණය ගෙවන්නෙ නැති වුනාම දේපළ වෙන්දෙසි කරන්නෙ, නඩු දාන්නෙ. හුගක් වෙලාවට වෙන්දේසි වෙන්නෙ දුප්පත් නැති බැරි මිනිස්සුන්ගෙ දේපළ තමයි. සල්ලිකාරයො හිමීට shape වෙනවා.

ටිකක් කල් ගියාට පස්සෙ මට office එක ගෙදර වගේ. අපෙ අංශයේ chief තමයි මදුරපාල සර්. හරිම හොද මනුස්සයා. සමහර වෙලාවට එයා කරන විහිලු වලට office එකම  හිනා සාගරයක්. හැම problem එකටම හිනාවෙලා මූණ දෙනවා.

තවත් අමුතු චරිතයක් තමයි ජයන්ත සර්.මිනිහ ටිකක් චණ්ඩියා. හෙන පොර talks දෙන්නෙ. සමහර මාස වල සති ගණන් නිවාඩු. එයාගෙ hobby එක තමයි ඇදුම් ගැනීම.

කාන්ති මිස් එක්ක තමයි මම හෙන fit. හරිම හොදයි. අපි දෙන්න වැඩක් නැති වෙලාවට රටේ නැති දේවල් ගැන කතා කරනවා.
මම ලගදිත් මිස්ගෙ ගෙදර lunch එහකට ගියා..

පුෂ්පා මිසුත් හරිම හොදයි. එක දවසක් මගෙ වැඩක් නිසා ලොක්කෙක් මිස්ට බැන්නා.. එයාගෙ computer මම use කරා කියල.

කිරින්ගොඩ සර් අපෙ ඉස්කෝලෙ old boy කෙනෙක්. එයා සමහර වෙලාවට මට එයා ඉස්සර කරපු වීර ක්‍රියා ගැන කියනවා. සමහර වෙලාවට අපි බුද්ධාගම ගැන බරසාර discussion කරනවා. මමත් දන්න දේ දේශනා කරනවා...

ඔන්න ඔය විදියට තමයි මගෙ රස්සාවෙ මාස 6 දන්නෙම නැතිව ගෙවිල ගියෙ. ඒ මාස 6 ට මම ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්තා.  


No comments:

Post a Comment